Перейти до основного вмісту

Тести з дисципліни психологія управління


Організаційний конфлікт -
А) це реальний конфлікт, за яким приховується інший, що є справжнім чинником конфліктуючої сторони;
Б) це різновидність конфліктів, які виникають в колективі внаслідок неузгодженості формальної організаційної поведінки і реальної» поведінки членів колективу.
В) залежить від обставин, що можуть змінюватися, але ці обставини не усвідомлюються конфліктуючими сторонами;
Г) конфлікт, який має відбутися, але не виникає тому, що не усвідомлюється.
2. Що не відноситься до ключових етичних категорій педагогічної деонтології?
А)повага;
Б)справедливість;
В)праця;
Г)честь.
3. Що не є завданням педагогічної деонтології?
А) вивчення принципів діяльності педагогічних працівників, спрямованих на ефективне виконання професійних і посадових обов’язків;
Б) вивчення несприятливих чинників педагогічного процесу з метою мінімізації їх впливу на розвиток дітей;
В) пошук шляхів усунення шкідливих наслідків недоброякісної педагогічної діяльності;
Г) діалектичний взаємозв’язок поваги та вимогливості до дитини.
4. Система освітнього управління – це
А) цілісна підсистема складної педагогічної системи, яка засобами цілеспрямованих управлінських дій впливає на динаміку та статику розвитку освітньої установи;
Б) забезпечення оптимального функціонування і цілеспрямованої динаміки розвитку загальноосвітнього навчального закладу;
В) функція освіти як цілісної системи;
Г) цілісний і неперервний процес реалізації всієї сукупності взаємопов’язаних управлінських функцій, що забезпечує досягнення поставленої мети і програми.
5. Що не є класичною функцією менеджменту?
А)планування;
Б)класифікація;
В)організація;
Г)мотивація.
6. Скільки визначено головних етапів роботи консультанта з управління?
А)4;
Б)3;
В)6;
Г)5.
7. Підготовка та аналіз варіантів реорганізації – це
А)другий етап;
Б)третій етап;
В)п’ятий етап;
Г)перший етап.
8. На якому етапі консультант повинен об’єктивно проаналізувати всі аспекти роботи підприємства і знайти справжні причини ускладнень?
А) з’ясування проблеми;
Б) конкретизація цілей;
В) вибір остаточного варіанта реорганізації;
Г) підготовка та аналіз варіантів реорганізації.
9. За ознакою результатів конфлікти поділяються на :
А)внутрішньо особистісні та міжособистісні;
Б)внутрішньо особистісні та функціональні;
В) внутрішньо особистісні, міжособистісні, між особистістю і групою, між груповий;
Г) функціональні та дисфункціональні.
10. Який стиль характеризується визнанням розбіжностей у поглядах і готовністю ознайомитися з іншими, щоб зрозуміти причини конфлікту і знайти вихід, прийнятний для всіх сторін?
А) примус, конкуренція
Б) згладжування, пристосування
В) вирішення проблеми (співпраця);
Г) компроміс.
11. Санкція – це
А) це первинне структурне утворення апарату управління, яке характеризується складом, змістом, певними функціями, що необхідні для досягнення цілей системи управління;
Б) частина юридичної норми, котра визначає заходи примусу, які можуть бути застосовані в разі порушення певної норми;
В) це та кількість осіб, які є або можуть перебувати в безпосередньому підпорядкуванні керівника;
Г) це сукупність повноважень, прав і обов'язків, які має посадова особа.
12. Представники якого підходу розглядали психологію управління у межах предмета інженерної психології, розширеного за рахунок соціотехнічних систем, стверджували відсутність принципових відмінностей між діяльністю оператора і керівника?
А) інженерно-психологічний підхід;
Б) соціально-психологічний підхід;
В) організаційно-психологічний підхід;
Г) суб’єкт-об’єктний підхід.
13. Яка функція переговорів спрямована на узгодження дій між учасниками переговорів, встановлення, оптимізацію взаємозв'язку між суб’єктами переговорного процесу?
А) регулятивна;
Б) інформаційно-комунікативна;
В)координаційна;
Г) контролююча.
14. Що не є критерієм ефективності комунікації?
А)здатність сприяти збереженню та розвитку ділових стосунків, особистісної цілісності учасників;
Б)сприяння досягненню цілей учасників спілкування;
В)зміна поведінки партнерів (діють на досягнення спільних цілей);
Г)власні почуття та психічні стани під впливом чинників зовнішнього середовища.
15. Об’єктом психології управління є
А) люди, включені в самостійні організації, діяльність яких орієнтована на корпоративно-корисні цілі;
Б) практика управління;
В) розвиток соціології організацій;
Г) вивчення мотивів поведінки особи в процесі трудової діяльності та вибір засобів оптимального впливу на них (передбачає проведення психологічного аналізу особи працівника.
16. Що не є джерелом психології управління ?
А) практика управління;
Б) розвиток психологічної науки;
В) розвиток соціології організацій;
Г) формування психологічного клімату в колективі.
17. Що не є завданням вітчизняної психології управління?
А) розробка методів професійного добору кадрів з урахуванням особистих якостей кандидатів (використовується у процесі добору та розміщення кадрів – так званий найкращий кандидат);
Б) діяльність керівників (менеджерів), реалізована у виконанні основних управлінських функцій;
В) вивчення мотивів поведінки особи в процесі трудової діяльності та вибір засобів оптимального впливу на них (передбачає проведення психологічного аналізу особи працівника; виявлення його характеру, темпераменту, здібностей, сили волі та інше);
Г) формування психологічного клімату в колективі.
18. Що не є актуальною проблемою психології управління?
А) соціально-психологічні питання виробничих груп і колективів;
Б) психологія діяльності керівника;
В) проблема відповідності працівника його професії;
Г) психологія особистості керівника.
19. Який підхід в управлінні передбачає творче засвоєння і застосування на практиці ідей, які закладені в наукових працях і практичній діяльності педагогів-керівників минулого і сучасності?
А) Акмеологічний;
Б) Аксіологічний;
В) Людиноцентристський;
Г) Компетентнісний.
20. Найголовнішим завданням планування є
А) набір дій і рішень, розроблених керівництвом, які ведуть до визначення специфічних стратегій, щоб допомогти організації досягнути своїх цілей;
Б) визначення загальної стратегії компанії;
В) вибір мети;
Г) прийняття управлінських рішень.
21. Вторинна інформація – це
А) інформація, одержана за допомогою промислового шпигунства;
Б) інформація, одержана від засобів масової інформації (крім друкованих органів), а також суміжників, постачальників, конкурентів;
В) інформація, одержана з друкованих джерел періодичної преси.
Г)інформація, зібрана раніше для цілей, що відмінні від цілей, пов’язаних з вирішенням досліджуваної проблеми.
22. Письмова інформація – це
А) інформація, одержана від засобів масової інформації (крім друкованих органів), а також суміжників, постачальників, конкурентів;
Б) інформація, одержана з друкованих джерел періодичної преси;
В) інформація, зібрана раніше для цілей, що відмінні від цілей, пов’язаних з вирішенням досліджуваної проблеми;
Г) інформація, одержана за допомогою промислового шпигунства.
23. Скільки визначено етапів розвитку психологічного забезпечення прийняття рішення?
А)5;
Б)4;
В)3;
Г)6.
24. На якому етапі відбувається розчленування продукту і процесу дії – способи дій стають доступними усвідомленню?
А)на першому;
Б)другому;
В)на третьому;
Г)на п’ятому.
25. Що не є головною рисою ситуації, у якій відбувається прийняття рішень?
А)наявність мети;
Б)наявність альтернативних ліній;
В)облік істотних суттєвих чинників;
Г)утворення внутрішнього плану.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Теми семінарських робіт з дисципліни "Психологія управління"

ТЕМИ ТА ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ Тема 1. Загальні засади психології управління План семінарського заняття 1.Психологія управління як галузь психологічної науки. 2.Предмет, об ’ єкт і завдання психології управління. 3.Структура, функції та основні категорії психології управління. 4.Методологія і методи психологійї управління. Проведення тестів: „Наскільки ви універсальні”, „До якого виду діяльності ви схильні?” Рекомендована література [ 8, 9 ]. Тема 2. Історія і сучасний стан розвитку психології управління План семінарського заняття 1.Основні джерела та передумови винекнення ПУ як самостійної галузі знання. 2.Становлення і розвиток зарубіжної ПУ. 3.Становлення і розвиток вітчизняної психології управління. 4.Перспективи розвитку психології управління. Проведення діагностики мотивації уникнення невдач. Рекомендована література [ 8, 9 ]. Тема 3. Психологія особистості в управлінні План семінарського заняття 1.Поняття про о...