Організаційний
конфлікт -
А) це реальний конфлікт, за яким приховується інший, що
є справжнім чинником конфліктуючої
сторони;
Б) це різновидність
конфліктів, які виникають в колективі внаслідок неузгодженості формальної
організаційної поведінки і реальної» поведінки членів колективу.
В) залежить від обставин, що можуть
змінюватися, але ці обставини не
усвідомлюються конфліктуючими сторонами;
Г) конфлікт, який
має відбутися, але не виникає тому, що не усвідомлюється.
2. Що не відноситься до ключових етичних категорій педагогічної деонтології?
А)повага;
Б)справедливість;
В)праця;
Г)честь.
3. Що не є
завданням педагогічної деонтології?
А) вивчення принципів діяльності педагогічних
працівників, спрямованих на ефективне виконання професійних і посадових
обов’язків;
Б) вивчення несприятливих чинників педагогічного
процесу з метою мінімізації їх впливу на розвиток дітей;
В) пошук шляхів усунення шкідливих наслідків
недоброякісної педагогічної діяльності;
Г) діалектичний взаємозв’язок поваги та вимогливості
до дитини.
4. Система освітнього управління – це
А) цілісна
підсистема складної педагогічної системи, яка засобами цілеспрямованих
управлінських дій впливає на динаміку та статику розвитку освітньої установи;
Б)
забезпечення оптимального функціонування і цілеспрямованої динаміки розвитку
загальноосвітнього навчального закладу;
В)
функція освіти як цілісної системи;
Г)
цілісний і неперервний процес реалізації всієї сукупності взаємопов’язаних
управлінських функцій, що забезпечує досягнення поставленої мети і програми.
5. Що не є класичною функцією
менеджменту?
А)планування;
Б)класифікація;
В)організація;
Г)мотивація.
6. Скільки визначено головних етапів роботи консультанта з управління?
А)4;
Б)3;
В)6;
Г)5.
7.
Підготовка та аналіз варіантів реорганізації – це
А)другий
етап;
Б)третій
етап;
В)п’ятий етап;
Г)перший етап.
8. На якому етапі консультант повинен об’єктивно проаналізувати всі аспекти роботи підприємства
і знайти справжні причини ускладнень?
А) з’ясування проблеми;
Б) конкретизація
цілей;
В) вибір
остаточного варіанта реорганізації;
Г) підготовка та
аналіз варіантів реорганізації.
9. За ознакою
результатів конфлікти поділяються на :
А)внутрішньо
особистісні та міжособистісні;
Б)внутрішньо
особистісні та функціональні;
В) внутрішньо особистісні, міжособистісні, між
особистістю і групою, між
груповий;
Г) функціональні та дисфункціональні.
10. Який стиль
характеризується визнанням розбіжностей у поглядах і готовністю
ознайомитися з іншими, щоб зрозуміти причини конфлікту і знайти вихід,
прийнятний для всіх сторін?
А) примус, конкуренція
Б) згладжування, пристосування
В) вирішення проблеми
(співпраця);
Г) компроміс.
11. Санкція – це
А)
це первинне структурне утворення апарату управління, яке характеризується
складом, змістом, певними функціями, що необхідні для досягнення цілей системи
управління;
Б) частина юридичної норми, котра визначає заходи
примусу, які можуть бути застосовані в разі порушення певної норми;
В) це та кількість осіб, які є або можуть перебувати в
безпосередньому підпорядкуванні керівника;
Г) це сукупність повноважень, прав і обов'язків, які
має посадова особа.
12. Представники якого підходу розглядали психологію
управління у межах предмета інженерної психології, розширеного за рахунок
соціотехнічних систем, стверджували відсутність принципових відмінностей між
діяльністю оператора і керівника?
А) інженерно-психологічний підхід;
Б) соціально-психологічний підхід;
В) організаційно-психологічний підхід;
Г) суб’єкт-об’єктний підхід.
13. Яка функція переговорів
спрямована на узгодження дій між учасниками переговорів, встановлення,
оптимізацію взаємозв'язку між суб’єктами переговорного процесу?
А) регулятивна;
Б) інформаційно-комунікативна;
В)координаційна;
Г) контролююча.
14. Що не є критерієм
ефективності комунікації?
А)здатність сприяти збереженню та розвитку ділових
стосунків, особистісної цілісності
учасників;
Б)сприяння досягненню цілей учасників спілкування;
В)зміна поведінки партнерів (діють на досягнення
спільних цілей);
Г)власні почуття та психічні стани під впливом чинників
зовнішнього середовища.
15. Об’єктом
психології управління є
А) люди, включені в самостійні організації, діяльність яких
орієнтована на корпоративно-корисні цілі;
Б) практика управління;
В) розвиток соціології організацій;
Г) вивчення мотивів поведінки особи в процесі трудової діяльності
та вибір засобів оптимального впливу на них (передбачає проведення
психологічного аналізу особи працівника.
16. Що не є
джерелом психології управління ?
А) практика управління;
Б) розвиток психологічної науки;
В) розвиток соціології організацій;
Г) формування психологічного клімату в
колективі.
17. Що не є завданням вітчизняної психології управління?
А) розробка методів професійного добору
кадрів з урахуванням особистих якостей кандидатів (використовується у процесі
добору та розміщення кадрів – так званий найкращий кандидат);
Б) діяльність керівників (менеджерів),
реалізована у виконанні основних управлінських функцій;
В) вивчення мотивів поведінки особи в
процесі трудової діяльності та вибір засобів оптимального впливу на них
(передбачає проведення психологічного аналізу особи працівника; виявлення його
характеру, темпераменту, здібностей, сили волі та інше);
Г) формування психологічного клімату в
колективі.
18. Що не є актуальною проблемою психології управління?
А) соціально-психологічні
питання виробничих груп і колективів;
Б) психологія діяльності керівника;
В) проблема відповідності працівника його
професії;
Г) психологія особистості керівника.
19. Який підхід в управлінні передбачає творче засвоєння
і застосування на практиці ідей, які закладені в наукових працях і практичній
діяльності педагогів-керівників минулого і сучасності?
А) Акмеологічний;
Б) Аксіологічний;
В) Людиноцентристський;
Г) Компетентнісний.
20. Найголовнішим
завданням планування є
А) набір дій і рішень, розроблених керівництвом, які
ведуть до визначення специфічних стратегій, щоб допомогти організації досягнути
своїх цілей;
Б) визначення загальної стратегії компанії;
В) вибір мети;
Г) прийняття управлінських рішень.
21. Вторинна
інформація – це
А) інформація, одержана за допомогою промислового
шпигунства;
Б) інформація, одержана від засобів масової інформації
(крім друкованих органів), а також суміжників, постачальників, конкурентів;
В) інформація, одержана з друкованих джерел
періодичної преси.
Г)інформація, зібрана раніше для цілей, що відмінні
від цілей, пов’язаних з вирішенням досліджуваної проблеми.
22. Письмова інформація – це
А)
інформація, одержана від засобів масової інформації (крім друкованих органів),
а також суміжників, постачальників, конкурентів;
Б)
інформація, одержана з друкованих джерел періодичної преси;
В)
інформація, зібрана раніше для цілей, що відмінні від цілей, пов’язаних з
вирішенням досліджуваної проблеми;
Г)
інформація, одержана за допомогою промислового шпигунства.
23.
Скільки визначено етапів розвитку психологічного забезпечення прийняття
рішення?
А)5;
Б)4;
В)3;
Г)6.
24. На якому етапі відбувається
розчленування продукту і процесу дії – способи дій стають доступними
усвідомленню?
А)на
першому;
Б)другому;
В)на
третьому;
Г)на
п’ятому.
25. Що не є головною рисою ситуації, у
якій відбувається прийняття рішень?
А)наявність мети;
Б)наявність альтернативних ліній;
В)облік істотних суттєвих чинників;
Г)утворення
внутрішнього плану.
Коментарі
Дописати коментар